torsdag 7. april 2011

Fra innsiden; blogging, nå også en livstil.

Nå som kultur- og moteeliten har begynt å få øynene opp for en blogg i vekst, har modelltilbudene begynt å strømme på. Jeg har imidlertid plassert meg på gjerdet, ventende på det rette oppdraget. Men da jeg ble kontaktet, ad omveier, og spurt om jeg ville stå modell med skjeggpryden, så var det en mulighet for god til å så nei til. Modelltilværelsen er dog ingen spøk, det er lange dager og tidlig opp om mårran.

Her ser dere en trøtt og uflidd blogger, pre-styling:


Stylingrommet var fullt av mange håpefulle:


Modellbransjen er ganske rasebevisst, det kan vi på innsiden berette. Følgende er instruksjoner om hodeform:


Ironisk nok har de valgt seg en i overkant semittisk modell:


Men håpet om en bloggarena for markedsføring tok overhånd, så det gikk greit. Her har dere den flotte stylisten som tok hånd om skjeggmanken:


Her tester jeg ut en positur; mystisk, enigmatisk.


Til tross for nitidig arbeid og dyp konsentrasjon, fikk man alltids tid til å ta snapshots under selve prosessen:


Og her har dere det ferdige resultatet; fornøyd ble man også:


De ville la først la meg slippe rett ut på catwalken, men jeg valgte å spille hard2get - se hva som dukker opp av tilbud nå som jeg legger ut bildene på Internettet. Superlativer som "kledelig" og "fyldig skjeggvekst" florerte imidlertid.

Håper jeg blir sponsa, ass.

1 kommentar: