tirsdag 21. juni 2011

Flip Feast; I Don't Want To Grow Up

Det eneste lydsporet til det eneste spillet

Bloggofonen forvillet helt seg helt ut til Bærum, avd. Bekkestua. Der har kidsa fått seg skatehall, med det resultat at de bemidlede klasser bedriver fysisk fostring på rullebrett - selv om der ble observert ikke mindre enn fire skipstere (skate hipsters). Så, når tenårenes helter hadde tatt turen over dammen for å vise seg frem og dele ut stickers, måtte man jo ut og se. Og hvilket syn:

Polsk foto

Triksing

Stoka kids - lysluggen er 15 år ...

Syk pop, ass


Høy (dobbel bunn)

Lip

Bail 1

Mad skillz

Tailslide

Bail 2

Disaster

5/0 stall (tror jeg)

Noseslide

Der olles svært høyt

Vi prøver igjen (lol)

Air

Bail 3

Polsk skating, espensk foto

Vi venter på gratis merch. Jeg sloss meg til en t-skjorte. Da det viste seg at den var small, byttet jeg den bare med en kid.

Aarto Saari


Autografjegerens bytte henges også på veggen

Fanboi og Tom Penny

Jeg skulle altså ønske jeg var skaterkid og si "stoka" uten ironi. Idag har jeg latet som - det har vært veldig fint. Og i juli kommer Andrew Reynolds og Rodney Mullen. Så jeg må bare si det: Livet, ass, digger det.

1 kommentar:

  1. hahaha jer er så flink å ta bilder at jeg ikke trenger og ta av deksel...

    SvarSlett